Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jednoznačná karma. A po přečtení diskuse jsem utvrzen v názoru, že já už pod svými blogy tady diskusi otvírat nebudu.

7 7
možnosti
DS

Děkuji, Tomáši. To je také možnost, i když to mám zatím jinak:-)

2 0
možnosti
Foto

Tak jsem si pročetl diskusi a musím znova připomenout slova spisovatele a překladatele Jana Zábrany, který si do svého deníku zapsal: "... demokracie vyžaduje lidi vyspělé..." jako reakci na výsledek voleb v r. 46. A to byl v té době studentem gymnázia.

A co na to WCh: "...demokracie je jako anglický trávník. Stačí ho jen pravidelně kropit a stříhat. Ale musíte to dělat 100 let..."

A k tomu dodávám, že nesmíte dovolit, aby zarostl bolševníkem a rudodřevem.

Oba pánové mají štěstí, že to nevidí, co se tu ještě po 30 letech vyskytuje.

Karma! R^

9 5
možnosti
MK

Já jsem příznivcem politické teorie J S Milla (Brit, cca 1850), který zastával názor, že co hlas voliče, to dle síly jeho vzdělání - 3 VŠ, 2 SŠ, 1 ZŠ - zjednodušeně řešeno... Něco na tom podle mne je. Nemůže mít stejnou váhu hlas profesora a podavače.

0 6
možnosti
JJ

J11a75n 64J81a82n60u59š19k75a

21. 6. 2020 17:11

Autorko, mozna jednim aspektem ale nikoliv principem. To je hlod

0 4
možnosti
MK

Pane, pokud jste hlodavec, doporučuji sklad obilnin k realizaci, ne zdejší blog.

4 0
možnosti
MK

Ano, ano. Oponovat. A oponovat jen pro oponování, to je nejlepší recept. Oponuji, tedy jsem. Mým programem je oponovat. A jaký je můj názor? Je opačný než ten váš, i když ten váš názor zatím ani neznám.

A co bych dělal já? Vždy opak toho, co vy, to dá rozum...

A proč byste měli volit právě mě? Protože umím kritizovat. A když se ožeru, tak mi to kritizování teprve jde - a navíc si o sobě potom myslím, že jsem vtipný.

:-)

7 3
možnosti
JJ

Můžete uvést příklad oponování jen pro oponování? Tedy z dnešní politické scény.

5 1
možnosti
PB

P47e60t52r 86B18u43r60i32a23n

21. 6. 2020 15:49

Přesně, karma.

4 1
možnosti
PC

Autorko, k čemu to poučování? 8-o Opravdu máte lidi za tak hloupé, že jste cítila potřebu jim vysvětlit, co je demokracie, opozice, koalice apod.?

Vytýkáte některým, že se občas zmiňují o vaší profesi, ale děláte všechno pro to, abyste své povolání učitelky vašimi články ještě umocnila.

Ta potřeba vystupovat jako osvícená, chytřéjší, moudřejší je kromě jiného rovněž jednoznačnou ukázkou absentující sebereflexe.

P.S. Nejsem příznivcem koalice ani opozice, všechno je to jedna a ta samá sebranka.

7 9
možnosti
PC

Opr. vaši profesi

0 2
možnosti
BD

Kdyby opozice souhlasila, když vláda hlásá správnou věc a nesouhlasila když podle ní hlásá hlouposti, bylo by to fajn a takovou potřebujeme. Pokud pořvává jak ratlík pořád, je proti z principu (nevymyslela to sama) a když jí ani to nepomůže jde žalovat... je k ničemu a jen obtěžuje... tento typ opozice patří na politický kompost...

13 8
možnosti
Foto

I87v85o 31C86i66l36i18c48h

21. 6. 2020 16:40

Asi to příliš nesledujete. ANO pravidelně vykrádá nápady opozice tak, že je nejdříve odmítne, aby je po pár týdnech vydávali za svoje.

5 0
možnosti
MV

Dasow, ahoj. Pokud po přečtení blogu jako na první příspěvek v diskuzi padnu na urážku, tak je jasné, že edukaci některých bude třeba ještě zintentivnit. A můžou o mě horem dolem psát a říkat, že se povysuji nad druhé. Na lidi typu pana Moravce se člověk neplánovaně povysi i kdyby ležel a pan Moravec stal na špičkách. A jak vidno z diskuze dále, bude to práce, ale vzdělávat se lidé prostě musí. Fajn odpoledne přeju

3 3
možnosti
DS

děkuji, Marku, ono se to poddá. Já to nevzdám:-)

1 0
možnosti
JM

J81a11n 91M69o56r23a18v37e73c

21. 6. 2020 14:16

ááááá, hospodyňky už jsou tady, uvařily, umyly nádobí, taťka si lehl a ony jdou kydat rozumy

2 8
možnosti
MV

... a hulvati, namísto aby si po nedělnim obědu odrihli slušně někde bokem, krkaji nevychovane na veřejnosti...

11 1
možnosti

Účty složí voliči při příštích volbách....to je demokracie...a vypadá to, že to zase vyhraje babiš s ještě větším náskokem

4 2
možnosti
MV

O tom téměř nepochybuji. Pokud většina lidí dá na sliby a nechá si mozek zabalit do petistovky, tak to tak zkrátka bude.

3 1
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.