Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P45e59t83r 14Ř91e75h75a

25. 7. 2016 13:14

Moc hezky napsané :-) A ta desítka R^ Držím palce

0 0
možnosti
Foto

Se s běžci roztrh pytel. Tak ať se vám dobře běhá. ;-)R^

0 0
možnosti
DS

děkuji moc... u mně to začalo jako z nouze ctnost (poporodní kila) a je z toho docela slušná, ale příjemná a prospěšná, závislost

0 0
možnosti
JR

J26a31r91a 14R95a86n61k

24. 7. 2016 20:13

R^Jak Vam zavidim, tady se mi pripletou obcas do cesty lachtani a i ted je voda v Pacifiku dost studena, vlitnout....20 metru a zpet:-) Ale na 1.1. kazdy rok chodim navazelinovana s ostatnimi na Polar bear swim - je to des, ale ta legrace u svaraku v dece zabalena, za to stoji.

0 0
možnosti
DS

Jaro, to musí být prima... netuším, zda bych se odhodlala i já, moje záda ráda teplo, ale teď po letech s yogou a pilates chytl běh, tak doufám, že ho budu ještě chvíli zvládat. A děkuji za návštěvu :-)

0 0
možnosti
Foto

Dášo, berte to z té druhé stránky, v podstatě se nepotíte...R^

1 0
možnosti
DS

Taky jsem si říkala, Tomáši :-)

0 0
možnosti
MJ

Dášo, proč funět a trpět... ale zase byste neviděla tolik zvířátek a neměla úžasné zážitky... zdravím! P.S. Já už jsem jen chodec...R^:-)

1 0
možnosti
DS

Magdi, moc děkuji za návštěvu :-). Já zase až tak moc netrpím a ta odměna v podobě obdivných pohledů manžela a dětí a šatů, které jsem už málem poslala dále, ta prostě stojí za to stejně jako ta výhra nad leností. Chodec budu časem taky. Zatím to jde, tak jsem moc ráda.:-)

2 0
možnosti
ZS

Dášo, v dešti je to nejlepší! A když je ještě ke všemu i teplo. ;-)

Krásná práce!

1 0
možnosti
DS

Zuzko, moc děkuji za pochvalu. Teď už to vím, ale na poprvé to bylo překvápko. Ale jak píšeš, krásně se dýchalo a nohy běžely čím dál tím rychleji. Mimochodem je prima sledovat vlastní tělo, jak vylepšuje koordinaci a rychlost a tak... Dnes jsme přijížděli z rodinné oslavy a já najednou zmateně přemýšlela, kdo z nás že to teď běží a jestli jsem si vyprala oblečení.

2 0
možnosti
Foto

Dášo, jak také jinak - dobře popsanéR^

0 0
možnosti
DS

Horste, děkuji za návštěvu i za pochvalu :-)

0 0
možnosti
Foto

;-DNo co, měla jste to rovnou se sprchou.;-) V dešti se náhodou běhá dobře, jen se člověk rychle změní v cosi mezi rusalkou a vodníkem.:-)

1 0
možnosti
DS

Klári, děkuji...no já a Rusalka ;-D to já spíše v tu Čarodějnici ze stejnojmenné opery. Víte : čurymuryfuk čurymuryfuk černá pára vstává z luk ;-D. Ale máte pravdu, běželo se mi líp.

1 0
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.