Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Se máte, že můžete spát venku. Já nemůžu mít ani pořádně otevřené okno...

0 0
možnosti
DS

jejdynky, Klári, to musí mít děsný, to bych umřela. Vydrž, děvčeR^

1 0
možnosti
Foto

ty jo, on už má tři-a-půl???

Užívejte venkovní ložnici jak to půjde :-))

0 0
možnosti
DS

nojo, letí to, za chvíli mu jsou 4. Budeme, zjevně není zbytí :-)

0 0
možnosti
DP

To jste dobrá, že jste mu ten meloun s banánem nevysypala na hlavu. R^

1 0
možnosti
DS

Dani, škoda ovoce, s ním by to ani nepohnulo. Mně nikdy nevadilo, když někomu něco nechutná, ale jsem nepříčetná, když někdo řekne, že něco nejí, aniž by to kdy ochutnal (=donesl do pusy a skousnul). Jenže on raději nejí, než by byť jen ochutnal.

0 0
možnosti
Foto

Veselo,ach veselo, veselo k popukání....R^

0 0
možnosti
DS

Jo, my jsme si pořídili obveselení na zbytek života...a jsme za to rádi:-)

1 0
možnosti
MV

... a prej to bude jeste par dni trvat!

u nas zavreny okna, zatazeny zavesy a na zahradu vytazena sprcha

jinak to nejde

1 0
možnosti
DS

no přežili jsme horší časy :-), přežijeme i toto. Mně je spíš líto starých a nemocných lidí, malých dětí a zvířat. Ti trpí fakt fest. No o zahradě ani nemluvím ;-(

1 0
možnosti
JS

:) dobré řešení, Dášo :) ˇ

Ať to vydržíte!

0 0
možnosti
DS

děkujeme, to dáme, nejsme z cukru ;-D

1 0
možnosti
Foto

Moc hezké, karma. Takovéto starosti budou mit brzy moje vnučky.

1 0
možnosti
DS

Jé, to je paráda. Já si to nedokážu vynachválit...asi i z toho důvodu, že u starších dětí to ze všelikých důvodů nešlo. Děkuji:-)

0 0
možnosti
ND

Tak tohle jsem dočetla až do konce. Moc se mi popis dění líbí, paráda...

3 0
možnosti
DS

tak to jsem moc ráda, Nadi:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.