Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Věřte, nevěřte. Psal se rok 1988 a já byl svědkem jednoho příběhu. Mladý nesezdaný pár čekal dítě. Ve druhém měsíci ona poprvé krvácení v klíně. Zděšení, nemocnice, týdenní pobyt, jen klid na lůžku ... a propuštění domů. Dotaz, smí se účastnit svatby? neohrozí plod? Lékař. Jistě, příroda si poradí. Svatba cca za měsíc, večer po náročném dni ona další krvácení. Krvácení. Nemocnice. Ona na sál, on napůl zhroucený s kamarádem před sálem. Vychází lékař. Bere si je trochu stranou a povídá: "Potratila, předpokládali jsme to už dříve a tak trochu v to doufali. Věřte mi, bude to tak lepší, proto jsme s ní již dříve nic nedělali, to, co by se narodilo, byste nechtěl ani vidět". Říkal to ciltivě, bylo na něm vidět, že ví, jak se cítí druhá strana.

Nevím, zda existovalo nařízení takto postupovat. Nevím, zda takto postupoval sám na vlastní riziko nebo nějaký celý tým. Nejmenuji nikoho, nemocnici, lékaře, postavy. Neřeším. Nedodávám zdroj, není co zdrojovat. Ale takto se to zkrátka stalo, byl jsem svědkem jako dospělý, ne jako dítě.

4 0
možnosti
Foto

J65a69n56a 79M73a98j18o52v76á

29. 4. 2019 11:20

Verze pro rodinu...proč si jí nevypomoci..

0 0
možnosti

necitliva doba, Daso, hodne necitliva a cynicka (par dni po vybuchu byl cca 100 km od Cernobylu odstartovan cyklisticky zavod "míru"!!!!)

a prispevky pani Moudre jsou snad jeste horsi, nez ten radioaktivni mrak

3 1
možnosti
Foto

Koukám, že i Vy byste patřil k těm, co by psali požadovali smrt Horákové, kdyby dostali příležitost.

0 0
možnosti
Foto

Dášo, z bojů na diskuzích mám už husí kůži, už mám celého blogu dost. Vás jsem si schovala na večer, na klid. Přečetla...a také diskuzi. Povím jen to, co snad můžu.

1) pociťujete-li to takhle, máte na to právo. I z toho důvodu, že kdyby to bylo jinak, nechť Vám někdo vysvětlí, proč Vás kdokoliv nechal léta tápat a v tomto přesvědčení žít. Něco špatně asi bylo... v každém případě.

2) já u toho nebyla, nejsem odborník ani lékař, nehodnotím, jen to, že tuhle tragédii ztratit dítě, nikomu nepřeju, je mi to líto, vím o tom své...

3) do jaké míry to nebezpečné bylo v oblastech kolem neštěstí, existují dokumenty, a pak...když už jsme u paní Moudré, budu předpokádat, že si jistě zajela v roce 2006 do Prahy na World Press Foto - fotí přeci, láska k fotce veliká, aby viděla tu celou dlouhou chodbu, kde fotografové představili následky: děti s prapodivnými končetinami, tele se dvěma hlavami, těla narozených zvířat a dětí bez končetin... a to relativně dlouho po Černobylu a i relativně daleko od Černobylu... zkrátka následky.

4) Přenechám to odborníkům... protože, že bylo uvaleno těžké embargo na cokoliv s tím spojovat, než jsme zazvonili klíči, je víc než jasné. Pak po letech hledejte příčiny ...

Hezký týden přeju.

2 0
možnosti

Opravdu nevím jestli byste výstavu fotografů někde obhájila jako seriózní vědecký zdroj. Když to provedete v bakalářské nebo diplomové práci, tak vám to coby oponent musím otlouct v posudku o hlavu a hned na začátku obhajoby nebudete zrovna v ideální pozici.

1 0
možnosti

Pani Daso,

slova mi chybi ... mate moje nejvyssi sympatie a obdiv ... pral bych si, abych Vam mohl nabidnout vic

2 0
možnosti
Foto

moc smutné Dášo ;-(pamatuji že jsem ten den byla hodně na sluníčku a opalovala se abych nachytala první jarní bronz e -kdoví jestli mé současné zdravotní problémy nejsou z toho-to se ale asi těžko dokazuje:-/

1 0
možnosti

Ne nejsou. To lze tvrdit skoro s takovou jistotou, jako že v příštím tahu nechytnete jakcpot ve sportce.

1 0
možnosti
Foto

VVV Dášo, díky za sdílení tohoto příběhu, i když je tak velice smutný. Sevřelo se mi srdce....

1 0
možnosti
Foto

Článek obsahuje řadu nepodložených obvinění, osočení nepodložených důkazy či alespoň odkazy. To je v rozporu s kodexem blogera:

Bloger nesmí zveřejňovat informace nepravdivé, polopravdivé, neúplné nebo takové, jejichž pravdivost si nemohl dostatečně ověřit, zvláště pokud by mohly poškodit jiné osoby nebo skupiny osob, vyvolávat nebo eskalovat nenávistné nálady vůči jednotlivcům nebo skupinám osob.

Zdroj: https://info.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=30939

2 3
možnosti
Foto

RvRvRvRvRv Že Vám není hanba!!!!!

5 2
možnosti
Foto

No jistě, to je ale animace ;-)

0 0
možnosti
Foto

Ta informace, že bylo zakázáno pomáhat předčasně narozeným, je děsivá...R^

0 1
možnosti
  • Počet článků 334
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1785x
Jsem máma 3 dětí dvou generací. Chci psát o všem, co mne přiměje k zamyšlení, nadchne či rozhořčí. Jsem učitelka i věčný student. Miluji svou rodinu.